: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

saving

. shampoo punya cerita .

dalam bilik aku nie kire sudah kehabisan shampoo. aku pula selalu memasing botol shampoo kepada SJ. katanye yang die punya sudah mahu habis. bila tiba masa aku nak shampoo time tu la shampoo tu kering adui. aku nak basuh rambut !

mula la adegan saving aku. aku juga pernah digelarkan seorang yang kedekut. bagi aku bukan kedekut cume nak saving untuk kemudian hari. aku mula menuang isi botol aku ke dalam botol shampoo SJ. bukan main lagi. jenama saja serupa tapi untuk ape saja lain-lain. aku punya untuk meluruskan rambut, SJ pula untuk menghitamkan rambut. aku punya warna kelabu ade kilat-kilat sikit SJ pula warna hitam bila aku pakai warna kelabu la yang keluar. haha..

nanti rosak rambut ? ape aku kesah memang rambut sudah rosak pun. bukan senang nak rosakkan rambut sekali sekala. SJ pula berkata "ala bukan rambut kau bertukar kaler pun nanti" haha.. sambil melihat cerita alice yang sudah berjuta kali die ulang. shampoo tu two in one pulak. bila pakai boleh luruskan rambut dan hitamkan rambut sekali. tak payah susah-susah memikirkan shampoo mana yang anda mahu pakai. takde la anda meluangkan masa yang lama di watson menyekat jalan aku saja :P

HAHAHA

No comments:

Post a Comment

:: more more ::