: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

ragbi NOT rugby

nak cerita pasal final co aritu mmg la seronok kan tp all the sudden aku n shiela dpt taw kne submit kerja individu b***$*** la .
takde spe bgtaw pun . damn !
aku takut spoil pointer je . then spnjg ragbi aku bebel . shiela sruh stop . lepas tu dy pulak bebel rsau . haha
itu satu hal . satu lg pasal bju co .
kteorg admit mmg tertggu2 baju tu coz warne dy cantik .
but spoil baju tu ejaan dy .


ragbi NOT rugby !

ape hal . mra betul . dah la dpt lmbt . ade yg tak dpt . ape pnye sistem la .
slow b. lembab lah !
nie sbb bayar lmbt . golongan lelaki yg ske lengah2 byr . haish !
ssh bekerja dengan lelaki . langsung tak bg kerja same taw nye perli orang .
ape kau ingt mke kau cukup bagus nak kritik orang ! pi ra mabuk !
* aku taw la aku tak berape lawa . tp still .
behave la cikit beb . korang tak sedar sikap korang tu mejengkelkan dah macam peliharaan redang je aku tgk . haha
lain kali ble org present dgr la brade . ble aku sruh demo len ko buat len .
kalo sekali silap takpe nie 3 kali silap . nak ckp ko tengin tp ko wakil U . pelik .
observe la sendri ! repair dgn segera !

balik tu aku mra sgt sbb bnyk mslh last2 aku ckp
"argh sume nnt balik jatuh longkang ! laknat "
shiela " bapak kejam gler "
HAHAHAHHAHA

No comments:

Post a Comment

:: more more ::