: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

rindu

baru baru nie aku ade call abah aku .
kate nye adik aku *aiman demam .
bile kuar pasal demam . teringat banyak bende .
kalo nak taw dulu aku "besar" serius tak tipu .
tapi disebabkan demam mse aku darjah 6 seminggu aku tak mkn so jd "kecil" .
tu satu cite . tapi sekarang aku makin membesar kembali . hendak balik kebentuk asal agk nye . haha~~~
satu lagi kisah abg aku .
mse dy demam dy ske merepek . tahap gaban .
aritu pakcik aku dtg ruma nk buat lesen . mse dy demam tu dy mengigau ckp kena byr saman 1 juta ! sbb tak lepas test kete..HAHAHA !! sengal
kelakar kan ..
y adik aku tu aku tak risau sgt dy kalo demam sihat je same je kenakalan dy tak berubah :)
jage diri sayang !!
rindu family aku :(

No comments:

Post a Comment

:: more more ::