: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

ukur jalan ?

. webcam punye cerita .

jam menunjukkan tepat pukul 9 mlm. aku pula sedang sibuk membelek buku statistic dengan kepala yang kusut. tibe-tibe umi aku msj ~

"Gmail umi" singkat saja pesanan ringkas nya.

aku pun bergegas menefon umi bertanya hal sebenar. rupanya mahu ber webcam. rindu adik ye umi. aku pula tak dapat menembusi gmail dan membalas pesanan ringkas tadi dengan ~

"umi tak boleh yahoo je la" aku balas. tidak pula aku sebut ym takut tak reti pula die baca.

umi aku balas~ "Skype la senang" kemain urban umi aku rupenye.

bak kate SJ die sendiri tidak pandai menggunakan skype. haha.. aku pun ber webcam. pelik pula SJ melihat aku ulak-alik dengan mulut aku tidak berhenti berkata-kata. aku sudah rase seperti sedang mengukur jalan. haha.. dapat juga aku melihat umi aku. rindu teramat sangat. sayang kan umi maaf kan adik :(

naluri ibu lagi kuat dari naluri seorang kekasih .
die seperti tahu anak nye sedang bersedih T_T

happy to see u mother :)
u in my heart now. u are my boyfriend :D

No comments:

Post a Comment

:: more more ::