: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

nasi daging merah ?

. test punya cerita .

bermula senja aku memesan makanan untuk SJ yang sedar kelaparan di dalam bilik. nasi daging merah itu la masakan panas nya di dungung nie setiap hari. kerana terlalu lame menunggu siap aku cau balik bilik dan terus menuju ke bilik air untuk membersihkan diri. selepas siap mandi aku perhati shiela yang sedang menikmati daging merah nya dengan melayan cerita iron man artis kegemaran nya * robert downey Jr. aku pula mengeluh kerana test esok .

"kau test ape ?" SJ hairan.

"adela test Bel" dengan selambe aku menjawab. padahal aku dan dia amek Bel.

dalam beberapa minit baru SJ perasan bahawa die juge ade test Bel esok hari bersame dengan aku. aku pula baru teringat SJ juge mengambil subject Bel. haha..
begegas pula SJ melihat jadual nya dengan jari belumuran warna merah dan berkata ~

"yela doe aku ingat Bel lepas Qmt.haha.." dengan ketawa ala2 peter griffin.
nasib aku ingatkan die. kire aku berjasa la ye :p

pastu mula la adegan aku dan SJ predict ape akan jadi kalau aku tak ingat kan die. aku dan SJ suka berjenaka yang susah untuk orang lain faham. jadi tak payah cerita la kan. lepas tu aku buat fakta sendiri bahawa nasi daging merah yang SJ tiap2 hari makan itu membuatkan SJ menjadi seorang pelupa . haha...

SJ sudah mula gosok baju .
kalau aku tak bagitau die alamat pakai baju garis tengah la sayang .

HAHAHAHA

*asal aku tak bagitau je. padan muka

No comments:

Post a Comment

:: more more ::