: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

KIV ?

. keep in view .

new entry in same title . haha

nak cerita pasal kerja aku yang aku mintak hari khamis haritu. aku cari dalam mudah *belajar dari umi aku yang menuju mase depan. aku sudah ralat dengan menelefon orang untuk mencari kerja. selalu juga aku tolong akak aku mencari kerja dulu. nak pakai suare umi aku nanti bunyi macam tua pula datang kerja muda -___-'' .
jadi tinggal lah aku menjadi mangse takkan nak suruh abang aku yang bersuare ramli sarip tu pula. nanti die ingat bapuk datang bekerja. *kerja dilorong-lorong sudah penuh ?

ade la 2 3 kerat kerja. sedang metelaah mencari kerja dengan menggunakan bb SJ *biase la jalur lebar Uitm nie tak menembus laman2 tak patut :p
SJ jua turut serta mencari kerja. kalau susah sangat katenye kerja dekat hotel sudah. die ade pengalaman. tapi aku tak pulak. setakat serve2 makan ade la. tak silap encik tu nme azlan. gaye macam ala2 bos memaparkan iklan bukan main banyak. aku col tak berangkat mesej melayan pula die. SJ juga pelik dengan tingkah laku aku. katenye aku mesej untuk memujuk supaya dapat juge kerja tu. aku mesej tanye pasal kerja tu macam mane. lepas tu katenye KIV. aku membalas mesej kononnye faham akan ape die perkatakan. meraban pula aku mencari dalam google ape jadah KIV. haha..

rupanye keep in view. makne nye kena tengok dulu la. ape susah sangat bos kecik nie nak jelas kan. agak nye A++ dalam english education. aku tak la pandai mane BI *berkarat. aku pula mahu kerja sebulan saje. konon nye pancing bos kecik tu kawan aku akan sambungkan bile aku berhenti . haha.. . mane tak nye kedai nie ikut gaji hari *RM27. sejam 3. bagi aku abes cukup tu . kalau dikalikan dengan sebulan sudah masuk RM7++. kerja pun tak penat aku rase .tak pulak melayan kerenah pelanggan yang membuatkan aku terpakse bermuke ketat *botok bile kena maki dengan pelanggan sepanjang mase. masuk kerja pula dari pukul 10.00 am sampai 7.00 pm. tak payah aku la aku bangun awal2 untuk cuci tahi mate aku *kemain sayang. haha ..

aku harap dapat la kerja tu. malas aku nak cari lain dah. kalau tak dapat yang tu aku putus asa tidur bukak kilang mate la. haha.. tapi bos kecik nak tolong kate nye. harap2 dapat :)


insya-Allah amin :)

memikirkan kerja dari exam cait !

patin patin -___-""

No comments:

Post a Comment

:: more more ::