: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

saya sangat busuk hati :)


. manusia punya cerita .

aku jahat

baguskan kata-kata nie.
aku ikut je :D


pernah ke aku cakap aku baik ?
aku dah cakap jangan cabar aku.
berkali-kali kau buat taik. sekali je aku balas.

bagi pengetahuan kau la kan bukan aku yang cerita.
sejahat aku, aku tak cerita dekat jejaka hensem kau.
aku cerita dekat bf aku je. ada faham aci ?
itu kerja orang lain.
sebab orang tu tak tahan dengan kau sendiri.
kau tanye la jejaka hensem kau tu aku cakap pasal kau keluar dengan kawan kau dan jarang dengan aku. tamat

orang macam kau nie cepat sangat membuat kesimpulan.
kesalahan aku kau nampak jelas tanpa berkaca mata.
kesalahan kau ? lupa pulak kau baikkan ? malaikat ?

aku tak sedar di untung atau kau ?
memang aku bayar pemandu kau pun. hari hari aku isi minyak.
cakap bahagi dua. ape cita ?

ape ? aku jaga tepi kain kau ?
kalau ape yang kau buat tak mengaitkan orang takpe. nie ?
ingat la sayang sem 1 kau mara aku bagi no fon kat bf aku skang ape cita?


aku setakat sehelai di kepala jadi kenapa dengan kau ?
tak senang duduk ?
aku berdosa atau kau berdosa ?

gembira ? aku patut tanye kau ? puas ?
kau yang lari. aku jugak yang kena.
aku cerita dekat orang pasal kau ?
dah die bf aku, aku cerita la semua.buat ape aku nak simpan ?

kau pengesat kaki aku ? ke aku ?
sedar la diri sape jadi kuli batak kau basuh baju.
sape bawak moto kulu kilir amek kau ?
hanye sebab motor tu kau punya nak tibai aku la ?

ade makcik rumah sebelah tu tanye pasal kau.
aku yang kena tegur bukan kau. sape dapat malu.
aku cikit tak cite kat kau sebab aku tahu nanti ade yang marah.
lagi pun sape yang tarik muka :)

kau pun dua kali lima la.
kau pun cerita pasal aku dekat kawan baru kau tu.
kawan yang kau kutuk tu ?
pergi la berkawan dengan orang yang kutuk kau hari-hari tu :)
aku suke sangat.

bukan main bangga kau cerita dekat si doremi ye.
bila kau mengata suke.
dah kena atas kepale kau sendiri. camne ? best ?
aku dah kena bale sebab aku buat kau :)
kau bile lagi ? lupa orang baik macam kau nie takkan kena bale.

nie la nasihat aku.
walaupun aku nie setan bertopengkan tudung kan ?
kau yang buat aku jadi busuk hati.
jaga cikit ape yang kau cakap. ape yang kau buat.
aku tak cakap aku sempurna. aku setan kot :)

aku tau aku ade buat kesalahan kat kau.
mintak maaf tu jela aku dapat buat.

sekarang kau yang tendang aku keluar
atau
kau sendiri yang tendang diri kau keluar ?


aku jenis pendiam
berkali kali aku kena aku diam
tak bagitau dekat sape-sape
kecuali bf aku.
salah ke ?

p/s banyak bale aku dapat. kau yang doakan ye :)
amin.

2 comments:

  1. dugaan berkawan mmg mcam tu..
    jadi bersabar lah ea..
    ada hikmah disebalik apa yang terjadi..
    buka minda,tenangkan hati,lapangkan dada..
    tepuk dada tanye na mkan ape berbuka nanti??
    hahaha...follow me back..

    ReplyDelete

:: more more ::