: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

lapuk

. habuk punya cerita .


bekurun tak update blog. maaf kesulitan melanda apabila BB telah dipinjam oleh abg saya. 

alhamdulillah 
sekarang aku sudah senang bergerak.
sekarang saya ramai kawan.
slip exam aku sudah print. terima kasih Yunita Awang.
hidup aku tak sesunyi dulu.
diterima bersukan di Johor.
terima kasih masukkan name aku dulu :)
lerainye segenggam rindu.

akan dilanjutkan lagi ceritanya kemudian hari.

awak dah cukup kenal saya ke ?
S - jasa mu dikenang moga bahagia dunia akhirat.
doa dari seorang yang hanye sehelai di rambut :D



No comments:

Post a Comment

:: more more ::