: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

dugaan

. hari kecewa sedunia .


21/08/11

tak tahu kenapa hari ini macam serabut sangat.
kerana penat semalam aku demam hari nie. yana pula gastrik.
tak pernah dalam hidup aku tidur selama itu.
habis la puasa aku.
nasib baik tadi petang kelas batal.
tapi tak tahu pula group aku speaking.
tiba-tiba dengar sorang dah buat. hm.........

saye kenal awak.
tapi kalau dah mesej macam tu siape tak marah.
mari sini kawan awak tu biar saye yang luku-luku die.
saye tuduh awak mintak maaf ye.

satu lagi aku buka FB kawan aku post wall banyak sangat.
kalau nak kata kan satu screen laptop aku penuh dengannya.
nak tahu apa die tulis......



dia nie kire kawan aku mase sekolah menengah la dekat BBB.
tak tahu ape yang jadi dengan die nie.
bila aku dengan kawan-kawan bertanye tak berjawab pula.

weng relax la bro.
kiteorang kawan-kawan ko ade kat sini.
sayang kau sokong kau.
anggap itu dugaan bulan-bulan puase nie.

p/s - aku mintak maaf kepada yana sebab
marah kau tibe-tibe :D
maaf zahir dan batin.

1 comment:

  1. salam n hi :) orang datang sini nak bagitau

    blog yg dulu tak betul sikit. ni link blog baru. kalau ada masa datanglah okay :) blog lama tu dah tak guna lepas ni, guna blog baru je.

    runaziluz.blogspot.com

    ReplyDelete

:: more more ::