: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

m a s a i ++

. berjalan punya cerita .


hari sabtu. 13 Ogos 2011.
berjalan bersama kawan aku.
sume naik giler bila tunggu waktu berbuka puasa.
sedangkan ade orang tu tak boleh puase.
siap makan kurma dan minum air laici lagi. tahaha.
gelak besar aku :D
ape aku beli.
banyak juga tapi takde la sampai beratuskan.
nie dia.


sama ada gula tarik atau kuih seman.
mane satu tak tau yang aku tau sedap.
tahaha...

nie aku beli untuk family aku.
deme suke sangat lagi-lagi akak aku.
aku pulak suke dodol sebelah tu.

losong.
aku beli 3 bungkus je.
tapi tak dapat bawak balik rumah maaf :(


siti noor liyana terima kasih bawak saya jalan-jalan.
rase nak tercabut tangan ye.
tu la berjalan lagi dengan orang tak reti bawak kereta.
love u . :) HIDUP NAVY !!! tahaha...


sakit-sakit pun beli belah.
untuk family bukan aku :D

maaf ye H buat awak risau.

3 comments:

:: more more ::