: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

tidak lena.

. basketball punya cerita .



tarikh - 18/08/11

perlawanan bola keranjang antara kampus

chendering

dengan

dungun.


tapi kami kalah dengan chendering.

18 - 12

bagi aku tak puas hati sebab hanya PG yang score.
so sel-ikan.
aku tak dapat score pulak. marah betoi !
aku harap dapat la karisma tu.
tak payah aku duduk luar lagi.
akibat die kaki aku mengalami pendarahan dalaman.
dalam pasukan aku ada seorang lagi macam nie.
die punya ibu jari kaki biru.
bawah kuku tu darah beku.

coach kate jatuh saham betul ke APEK ?

balik sahaja ke rumah sewa aku tak dapat tidur.
tidak tahu lah kenapa dah la pagi tadi teriok habis.
jadi kembar Apek sudaa....
penat mata pedih tapi tidak dapat lena.
sungguh seksa. aku sahur, basuh baju, gosok baju.....
sambil tu terdengar lagu nie. macam betul je ?


lirik nie tak sempurna lah !

ingin aku berpesan
kepadamu kekasih
kiranya engkau resah dan tak lena
itulah hembusan rinduku

p/s
PG - pointguard.
video tarak BB saya sangat lembab org pape la katekn.
tahahaha.

No comments:

Post a Comment

:: more more ::