: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

aiman naif



. sakit punya cerita .

bernama Syed Aiman Naif b. Syed Anuar
sekolah darjah 2 

pada hari aku balik dari dungun die dah mula demam. pada hari pertama die demam biase tapi mase hari kedua ini pula jadi nye. BENGKAK sane sini. boleh dikatakan satu badan sampai ke kepale die garu. aku pun ade bengkak macam nie tapi tak lah teruk mane. buat mase sekarang die duduk diam je kalo tidak melompat-lompat. dari semalam aku jage die bagi suap makan, letak air kat kepale. tapi hari ini aku mula bekerja untuk hari pertama. pagi tadi die tanye 

" fatin nak pergi mane ? " pelahan bersuara.

" fatin pergi kerja " umi membalas

lalu die marah kerana tiada siapa mahu menjaganye kerana die terlalu banyak kerenah. aku pergi menaiki moto kerana sudah lambat pergi kerja.


well dear,
get well soon :)

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

:: more more ::