: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

skrin cetak

. print screen punya cerita .



terima kasih kerana menerima saya seadanya .
sedangkan apek tahu segalanya yang berlaku .
tersentuh sampai menangis oo..cengeng !
berkekalan hendaknya :)

nombor bertuah !!
pengikut yang ke seratus kiky :)
ribuan terima kasih kerana sudi pengikut saya .
juga ditujukan terima kasih kepada semua pengikut saya :D

resipi bubur asyura umi aku suruh salin malas buat je macam nie .
tapi die marah sebab resipi nya ada dalam laptop saya :p
saya berada di dungun dia di rumah. tahaha


p/s - aku baru belaja bende nie printscreen .
dulu aku tak urban macam sekarang :p
koleksi setakat nie dengan kaedah skrin cetak .
saya memang kuno !!

1 comment:

  1. seorang yang sayang kita pasti akan terima kita seadanya...;-)

    salam ziarah n salam ramadhan...;-)

    ReplyDelete

:: more more ::