: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

rugby


utk pengetahuan korang aku masuk rugby utk koko. jgn nak pelik sangat kalo korang tengok aku memerah keringat dekat tengah padang tenggol tu. korang mesti pelik ape umi abh aku ckp. kebenaranya umi abh aku tak tahu menahu pasal nie kalo umi aku taw ibarat speaker vol. 10 ade dekat telinga aku nie. aku sorok dari umi aku. tiap kali aku telepon umi aku die tnye la 'rekreasi blaja ape' aku jwb ' blaja biase2 je' dan aku cepat2 tukar topik. haha.. umi aku ingat aku masuk rekreasi. bile pikir memang kelakar.
balik kepada rubgy coach aku slalu cakap kteorg yg ppuan nie tak fit utk anta utk wakil 'mcm la kteorg nak sgt' -__-'' ~~~ tapi ble tengok kat laman rasmi MRU wakil team ppuan yg Malaysia hantar ade la dalam 2 3 orang yg jenis taf yg selebihnye sume yg standard sihat la. tapi sume jenis bahu bidang. ini membuktikan ppuan pun boleh ! ahaha
coach ade bagi kerja cikit pasal padang rugby kalo korang nak taw tengok la. bukan nak cakap excited lebih cume menambah pengetahuan tak de la kaum adam memandang rendah pada kaum hawa konon nye kaum hawa nie hanya taw pasal hal rumah2.
sume same . lelaki ppaun sume ade kekurangan dan sume ade kesalahan sendiri :)


No comments:

Post a Comment

:: more more ::