: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

makan-makan






ramai orang cakap tak aci la kalau orang tertentu je makan besar mase tahun baru cina. so kterog astu family makan sederhana je malam tu..hehe..
nie la rupa kami pada malam itu :)
masalah 1 - masa family aku gerak tak terpikir pulak y pakcik aku tu tak taw . bile dah sampai ke destinasi baru kteorg call tnye kat mne. yang best nye bile akak aku tanye ade dirumah tgh tgk tb. haha.
so kteorg nie tahan la nafsu makanan di depan mate. masing2 diam sahaje. tak lame tu abah ku tewas dan berkata 'serang!!' dah macam ala cerita arwah p.ramlee pulak.
separuh jalan kami dah semput kebetulan apkcik aku sampai dah membereskan semua makanan. y paling kelakr siap de tapau balik rumah lagi. dah la bawak bekas sendri. (kami orang kampung) :D
masalah 2 - sedang sedap2 makan timbul satu masalah lagi. adek aku sorg nie tibe cakap 'umi sy nak belak'. memang masaah besar. akak aku y pergi teman. haha.
ape2 pun family aku y terbaek :)
gambar selebih nye tgk dlm FB ok :p

No comments:

Post a Comment

:: more more ::