: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

oh dear DORY

. taik pelupa punye cerita .


okai
aku lupe name kau.
serius aku ingat name last kau 'JABBAR'
kesian dekat aku.
dekat kau lagi kesian sampai aku tak ingat langsung.
minuman yang aku minum selame nie ade kandungan semut ke ?
tak mungkin mate aku masih ' bersih ' walaupun bermate warne.
mungkin terlalu lame aku simpan memori nie.
lepas tu bertindan dengan ' file ' baru.
jadi ' file ' lame jadi corrupted.
sesiapa yang ade clue cube bagi tau.
spoil mud betul la.

sorry to say
sincerely
EDAYU ANUAR

baru nak stalker orang.
ai se men !!!

1 comment:

  1. file corrupted aku tak dpt nak selamtkanla.format jela.ade virus tu

    ReplyDelete

:: more more ::