: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

heaven or hell

. basket punya cerita .


' umi , fatin tak dapat balik untuk cuti nie '

   ' kenapa ? latihan ke ? '

' ye....MABA buat klinik untuk pemain basketball '

   ' takpe la nak buat macam mane dah itu haluan kamu pilih '

berkacalah mata si ibu dan si anak.
yang saling rindu merindui.

itulah die pegorbanan.
untuk mengejar sesuatu keinginan terpakse melepaskan suatu yang berharge.
balik rumah dikirakan ' kos lepas ' bagi aku.
sedih tak terhingga tapi apekan daya suatu pergorbanan itu perlu bagi meguatkan hati kita.
tiada siapa yang faham.
anggap kite tiada masalah.
ye hati aku bekecai seribu.
bayangkan sudah sekian lama tidak bertemu.
sudah membeli tiket untuk pulang.
halangan tiba dengan sekelip mata tanpa diduga.
ye aku nampak biase.

aku rindu hero aku.
aku rindu miss diva aku.
aku rindu fugi aku.
aku rindu mr. golf aku.
aku rindu mrs. cook aku.

tapi...
aku pergi kerane untuk menjadi lebih baik.
membaiki kesilapan kekurangan aku.

adakah keinginan ini dikatakan ' hell ' atau ' heaven '

ia mendatang keburukan atau kebaikan ?

tapi....
aku juga rindu akan orang tersayang.
cuti aku habis kerana keinginan.
tidak seperti orang lain bergembira dengan keluarga.

saya rindu juga apek saya.

1 comment:

:: more more ::