: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

bila bosan dengan fb

. bosan punya cerita .

versi bergambar

bila dah bosan ape-ape boleh jadi. nie bila dah bosan dengan fb aku buka myspace. serius lol banyak pulak gambar zaman tok naduk aku dalam tu. ape lagi DELETE ! . nie die collection nya~


gambar 1 - nie mase aku masih kecil * muke takde dosa lg
sekarang faham-faham jela sendiri

gambar 2 - umi dan abah(syed anuar) *spec kesayangan nya itu sudah pecah
sayang sebab spec zaman mengayat umi aku dulu

gambar 3 - ma dan saya * percaya lah tu saya :p
ade juga gambar dengan arwah nenek walaupun tidak seberapa rapat
berbanding kakak aku nenek aku yang jaga

gambar 4 - aiman,awan,asyraf * superhero family
masing-masing ingin menonjol bakat yang tidak terpegun pun

gambar 5 - makcu,ehem-ehem,farah * nie mase try baju
aku dipakse oleh mereka pakai baju tu TAK SUKE

gambar 6 - aiman ditenangkan oleh umi *di Zoo Negara
mengamuk sebab aku la yang usik :D

gambar 7 - farah dan ehem-ehem
tunggu makcu aku try baju kami dah abes lame pun -__-""

gambar 8 - family kecil aku * tak cukup space untuk satu family
'aku lg' 'syafiq lg' 'fara lg' sume stok tong-tong

gambar 9 - barisan atas (ehem-ehem,fara,makcu,ati)
kecik tu baby
cangkuk macam nak berak tu syafiq

gambar 10 - nisa,ez,akid,ehem-ehem * Kem Bomba
ramai mase nie tak dapat cam sangat sebab sibuk memerah keringat


p/s - ehem-ehem = seseorang yang anda kenal

kenangan serius lol.

No comments:

Post a Comment

:: more more ::