: singgah dan comment :

yesterday - history
tomorrow - mystery
today - gift

:: sabut? ::

My photo
EA & MH . kajang . instagram - edayuanuar . ~ singgah dan komen dan share :)

:: melalak jum ::

::kelapa kelapa::

kawan

tibe teringat kat kawan aku
time giler giler sawan HAHA
ipoh~paar , hana , anis , ma amira lepak ma dy..terbaik !
kedah~shad jgn lpe aku..kau selalu abeskan sayur y aku tak mkn mse skola rendah
ko paling kaye mse skola rendah belanje RM5..haha
paar~selalu lepak uma ko..makan2 tidur..haha
hana~buat keje gler ngan hana ari2 g cc..haha
anis~men bola jaring lembut sgt der..keraskn bdn kau !
hahaha !
bangi~ez jgn lpe aku..lepak skali ats bukit wat keje haram..haha
potong rambut sekali..haha
lepak alamanda . haha
ain O~ko jgn lpe asl bnde kje gler je ko y ajar..haha
sengal !
ajak lepak..tangkap gmbr ic..hahaha
mke criminal !
mira~ingt ko buat tak taw mule2 masuk kelas aku kat bangi bkn men sombong..haha

ipoh~rais aziz mior fendy paar hana mira ma amira anis siti nadirah ada tika shad achid dan ll
bangi~ez akid efa mok naim afiq ain O ain K ain Z farahin fadila yamul alan fath weng dan ll
kolej~yana aje jak shiela yen faiz nik mat dan sume kelas acd 1sd dulu !

ape ape pun aku sayang sume kwn aku mmg terbaik habak ang !
love u all's so much !!!
JANGAN LUPE AKU !
kepada kawan kawan y len kalo aku lpe sebut tu maafkan aku :(
aku tak sempurna.
maafkan saya


No comments:

Post a Comment

:: more more ::